DİYALOJİK OKUYORUZ (READING DIALOGIAL)
Okul öncesi sınıfımız ile Diyalojik Okuyoruz adlı eTwinning projemizi başarıyla tamamladık.
Proje hakkında
Okul öncesi öğrencilerine CROWD ve PEER teknikleri ile diyalojik okuma etkinlikleri yapılarak öğrencilerin dil ve konuşma becerilerini geliştirmeyi, erken okuryazarlık becerilerini desteklemeyi amaçlayan proje.
HEDEFLER
Öğrencilerin dil ve konuşma becerilerini geliştirmek
Öğrencilerin erken okuryazarlık becerilerini desteklemek
Öğrencileri pasif dinleyici olmaktan çıkararak aktif dinleyici rolüne geçirmek
Öğrencilerin sosyal iletişim becerilerini desteklemek
Öğrencilerin öğrendiklerini, dinlediklerini Ve anladıklarını uygun dille ifade etme becerisini geliştirmek
ÇALIŞMA SÜRECI
Kasım ayı itibari ile ortaklar tamamlanarak afiş logo çalışmaları yapılacak.Partnerler sınıf kitaplığını oluşturacak ve etkileşimli kitap okuma çalışmalarına başlanacak.Her hafta bir kitap okunarak , kitap ile ilgili resim, drama, yeni sözcükleri tanıma çalışmaları yapılacak.
BEKLENEN SONUÇLAR
Proje sonunda Öğrencilerin;
dinlediğini anlama ve anlatma becerisi gelişmiş , erken okuryazarlık becerileri desteklenmiş,
ses farkındalığı oluşmuş,
sözcük harf cümle ayrımını yapabilen,
benzer ve farklı sesleri bulabilen,
özgüvenleri gelişmiş,
sosyal iletişim becerileri gelişmiş,
sorulan soruları anlayarak uygun cevapları verebilen bireyler olmaları beklenmektedir.
Projemiz başarı ile tamamlanmış olup emeği geçen okul öncesi öğretmenimiz Muhammet KESKİN'e teşekkür ederiz.